REGULAMIN SZKOLEŃ STACJONARNYCH
www.wybielanieicon.pl
Wersja dokumentu 03
Data obowiązywania 01.06.2024
pobierz jako PDF
obowiązujący od 01.06.2024 r.
Regulamin, który czytasz, dotyczy zakupu szkoleń stacjonarnych dostępnych na www.wybielanieicon.pl i określa zasady
przeprowadzenia ich przez Annę Babczyńską-Staszewską. Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu moduł strony,
która umożliwia zakup szkoleń, będziemy nazywać „Sklepem”.
W tym Regulaminie znajdziesz między innymi: zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia dotyczące
konsumentów oraz informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy. Umowa może być zawarta poprzez
złożenie Zamówienia na stronie internetowej Sklepu.
Informacje dostępne na stronie Sklepu i w tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu
cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.
Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze mną na adres podany poniżej.
Skontaktuj się z nami! W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz skontaktować się
z nami pod adresem: [email protected] oraz pod numerem telefonu: 780-500-781.
Kto jest Usługodawcą? ADEMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Karpackiej 10, 40-216
Katowice, NIP 6342971460, REGON 385111244.
Kogo dotyczy ten
Regulamin?
Regulamin dotyczy osób, które korzystają z usługi szkolenia stacjonarnego w ramach Sklepu,
odbiorcami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jak i pozostali
przedsiębiorcy.
SPIS TREŚCI
1. Wyjaśnienie definicji
2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
3. Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu
4. Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności
5. Ogólne zasady Szkolenia
6. Zmiana terminu Szkolenia, rezygnacja ze Szkolenia
7. Prawa autorskie
8. Reklamacje
9. Odstąpienie od umowy
10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenie roszczeń dla konsumentów
1
11. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
12. Ochrona danych osobowych
13. Postanowienia końcowe
14. Linki
15. Wzór formularza odstąpienia
Wyjaśnienie definicji
ADEMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Karpackiej 10, 40-216
Katowice, NIP 6342971460, REGON 385111244. Usługodawca
Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.wybielanieicon.pl Sklep
To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest
podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Szkolenia. Klient
To osoba prawna lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje
zakupu Treści lub Usługi cyfrowej, zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest
ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i
posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.
Przedsiębiorca
To osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsument
To osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu Treści lub Usługi
cyfrowej, która jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści
Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na
podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).
Przedsiębiorca na prawach
konsumenta
To usługa świadczona przez Usługodawcę na zasadach określonych w opisie Szkolenia i w
niniejszym Regulaminie.
Szkolenie
To Szkolenie, które jest przedmiotem Umowy. Opis Produktu oraz ceny brutto są dostępne na
stronie Sklepu przy prezentowanym Szkoleniu. Produkt
Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Usługodawcy z tytułu
wykonania Umowy przez Usługodawcę.
Cena
Świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), przez
Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. Usługa Elektroniczna
Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z
systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o
Świadczenie Usług lub Umowy tj.:
● komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
● dostęp do poczty elektronicznej;
● Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych
przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne
wypełnienie formularzy elektronicznych;
● dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer,
Opera, Google Chrome, Safari.
Wymagania Techniczne
To umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny
sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy i
opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której Usługodawca zobowiązuje
się do świadczenie usługi w postaci przeprowadzenia Szkolenia, a Klient do zapłaty Ceny.
Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez
Umowa
2
Usługodawcę.
Zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług
Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w
niniejszym Regulaminie. Umowa o świadczenie usług
To oświadczenie woli Klienta złożone przy wykorzystaniu Koszyka zmierzające do zawarcia
Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na
odległość, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczącą Szkolenia i
kierowane jest do Usługodawcy oraz w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne
dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy.
Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na adres e-mail Usługodawcy
wskazany w Regulaminie.
Zamówienie
Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu za pośrednictwem Platformy
www.easycart.pl administrowanej przez Easytools sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al.
Rzeczypospolitej 10/46, 02-972 Warszawa KRS: 0001002028, NIP: 9512554309, polegająca
na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Szkolenia, wpisaniu kodów rabatowych
umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi
umowami/regulaminami, wyświetleniu podsumowania dot. Ceny poszczególnych Szkoleń.
Koszyk
Szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Usługodawcę w określonym
konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Usługodawcę
zasadach np. obniżenie ceny Szkolenia.
Promocje
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Ustawa o prawach konsumenta
Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i
korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez Usługodawcę za
pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta
Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
Regulamin
Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie. Cena Początkowa
Najniższa Cena, w której produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed
obniżką. Najniższa cena z ostatnich 30
dni przed obniżką
Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę
Promocji. Cena Promocyjna
Ogólne warunki
korzystania
ze Sklepu
1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem
umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za
pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
2. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli
Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie.
Zawarcie Umowy z Usługodawcą oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i
związany jest z jego postanowieniami.
3. Wszystkie ceny Szkoleń są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
Ceny są prezentowane w Koszyku.
4. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych,
posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, z aktualnym systemem operacyjnym oraz
z aktualną przeglądarką internetową, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien
3
także posiadać wiedzę na temat zagrożeń dotyczących korzystania z Internetu (w tym
zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki
bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści zabronionych
przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), a także do
wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
a) podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie prawdziwych,
aktualnych i niezbędnych koniecznych danych oraz niezwłocznego aktualizowania
danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z zawarciem
Umów;
b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób
niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami
obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie ze
zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający
funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;
c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści
zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających
majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnych, takich jak: rozsyłanie lub
umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub
umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w
szczególności Cen lub opisów Szkoleń;
f) niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji
nieprzeznaczonych dla Klienta;
g) terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej
wysokości.
7. Szkolenia mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji,
której warunki zamieszczone są w Sklepie. Cena wskazywana przez Usługodawcę obok
Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w której produkt był dostępny w sklepie w ciągu
ostatnich 30 dni (Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką).
8. W przypadku udostępnienia Szkolenia w ramach Promocji, Usługodawca oznacza, że
dane Szkolenie jest w cenie promocyjnej.
9. W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na
stronie Sklepu Usługodawca podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które
pozwolą na zweryfikowanie, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które
rzeczywiście korzystały ze Szkoleń. Informacje na temat sposobu weryfikacji opinii przez
Usługodawcę znajdują się w zakładce _____.
10. Jeżeli Cena udostępniona Klientowi na stronie Sklepu jest spersonalizowana, np. ustalona
na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych z danych marketingowych (profilowanie),
Usługodawca udostępnia Klientowi informację na temat indywidualnego dostosowania
ceny (personalizacji cen) przy Cenie Szkolenia na stronie Sklepu.
11. Usługodawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu zabezpieczenie
bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności dostępnych w ramach strony
(formularz zamówienia itd.).
Usługi
Elektroniczne na
stronie Sklepu
1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie
następujące Usługi Elektroniczne:
a) Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
b) Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
c) Usługę umożliwienia Klientom korzystania z usług zewnętrznego Koszyka.
2. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta.
3. Korzystanie z zewnętrznego Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Szkolenia do Koszyka.
4. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega
zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
5. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie
na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres wskazany na początku
Regulaminu.
6. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
7. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w
opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z
4
przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.
8. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Usługodawcy i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Zawarcie,
wykonanie Umowy
i płatności
1. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących Szkoleń
stacjonarnych poprzez stronę Sklepu za pośrednictwem zewnętrznego Koszyka.
2. Główne cechy Szkoleń oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej każdego
Szkolenia na stronie Sklepu oraz w Koszyku.
3. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą może nastąpić po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem zewnętrznego
Koszyka, w momencie potwierdzenia jej przez Usługodawcę, przy czym
potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę na
adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do przeprowadzenia Szkolenia
Klientowi za cenę wskazaną na stronie Koszyka płatną przez Klienta.
6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
7. Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez
dodanie Szkolenia do zewnętrznego Koszyka, po czym Klient przechodzi do formularza
zamówienia dostępnego w ramach Koszyka.
8. Klient jest zobowiązany samodzielnie wypełnić formularz zamówienia w zakresie jego
danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
9. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może
uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest
prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza zamówienia. W formularzu zamówienia
niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i
nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy
tj.: wybrane Szkolenie, sposób płatności za Szkolenie przez Klienta.
10. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a
jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych
niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.
11. Warunkiem złożenia Zamówienia, oprócz wskazanych powyżej okoliczności, jest także
zaakceptowanie warunków Regulaminu i Polityki prywatności Usługodawcy oraz
operatora Koszyka, a także zapłata Ceny za Szkolenie po wyborze sposobu płatności,
który tego wymaga.
12. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” w Koszyku (lub innego o równoznacznym
brzmieniu) jest tożsame ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrane
Szkolenie.
13. Klient ma możliwość weryfikacji Szkolenia znajdującej się w Koszyku oraz dokonania
zmian do czasu złożenia Zamówienia.
14. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” w Koszyku (lub innego o równoznacznym
brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w sposób
automatyczny przekierowany do bramki płatności, obsługiwanej przez wybranego
operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są
na bieżąco podawane na stronie Sklepu oraz Koszyka. W przypadku Zamówienia
składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na rachunek wskazany na fakturze.
15. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w
tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego
weryfikacji.
16. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Usługodawca
wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty,
złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji
Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert,
złożonych w ramach Zamówienia.
17. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę,
które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie
5
Zamówienia. W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury
wystawionej przez Usługodawcę, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny w pełnej
wysokości, w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez Usługodawcę. W
przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
18. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji
Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Szkolenia, wskazana przez Usługodawcę
w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty, nie zostaje zawarta. W takim wypadku
Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o
której mowa powyżej, zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w
jakim Umowa nie została zawarta.
19. Na adres e-mail podany przez Klienta Usługodawca wysyła podsumowanie Zamówienia
zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
20. Usługodawca organizuje Promocje na wybrane Szkolenia dostępne na stronie Sklepu.
Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią
inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności
Szkolenia na stronie Sklepu.
21. Usługodawca w ramach Koszyka umożliwia następujące metody płatności:
a) płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu
Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu
przez Usługodawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta) w formie przelewu
tradycyjnego lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności,
b) przelew tradycyjny,
c) płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności.
22. Usługodawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża
zgodę, aby dowód zapłaty, tj. faktura lub paragon, został sporządzony i przesłany na
podany przez niego w trakcie składania Zamówienia, bądź zakładania Konta, adres e-
mail.
23. Płatność za Szkolenie dokonywana jest przy pomocy serwisu Autopay S.A. z siedzibą w
Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS 320590, NIP 5851351185 oraz Stripe
Payments Europe, Ltd. z siedzibą C/O A & L Goodbody, Ifsc, North Wall Quay Dublin
D01 H104,Ireland zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem:
https://stripe.com/en-pl/legal/ssa.
24. Usługodawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
25. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu i Koszyku. W razie
wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą, kierując wiadomość na adres
wskazany w Regulaminie.
Ogólne zasady
Szkolenia
1. Informacja o organizowanych Szkoleniach jest publikowana na stronie Sklepu.
2. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu
Usługodawca świadczy usługi Szkolenia zgodnie z Zamówieniem Klienta.
3. Szkolenia są przeprowadzane stacjonarnie w miejscu wskazanym przez Usługodawcę w
opisie Szkolenia.
4. Opis Szkolenia zawiera w szczególności jego zakres, rodzaj, czas trwania, poziom,
sposób przygotowania do Szkolenia, wymagania i kwalifikacje, które musi spełniać
uczestnik Szkolenia, akcesoria, które zapewnia Usługodawca, minimalną liczbę
uczestników.
5. Szkolenia mogą być świadczone osobiście przez Usługodawcę lub inne osoby na jego
zlecenie. Każda z osób prowadząca Szkolenia posiada do tego niezbędne kwalifikacje.
Informacja o prowadzącym Szkolenie jest zawarta w opisie Szkolenia.
6. Liczba miejsc na każde Szkolenie jest ograniczona. O wpisaniu na listę uczestników
decyduje kolejność zgłoszeń.
7. W przypadku zakupu Szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany
poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach
zakupionego Szkolenia.
8. Szkolenia oferowane na stronie Sklepu stanowią usługę w rozumieniu art. 38 ust. 1 pkt. 1
ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
9. W sytuacji, kiedy Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta
6
lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia,
wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
10. Usługodawca zapewnia miejsce, w którym odbędą się zadania praktyczne oraz sprzęt
komputerowy niezbędny Usługodawcy do przeprowadzenia Szkolenia (projektor,
drukarka, komputer z niezbędnym oprogramowaniem itd.); Usługodawca zapewnia
akcesoria dla Klientów wskazane w opisie Szkolenia.
11. Usługodawca nie zapewnia Klientowi noclegu ani zakwaterowania podczas Szkolenia.
12. Usługodawca jest uprawniony do przeprowadzenia po zakończeniu Szkolenia ankiety
ewaluacyjnej na potrzeby własne. Usługodawca może nagrywać przebieg Szkolenia oraz
wykonywać relację fotograficzną, o czym poinformuje Klienta oraz odbiera od niego
zgodę na wykorzystanie jego wizerunku.
13. Po zakończeniu Szkolenia Organizator przekaże imienny certyfikat ukończenia
Szkolenia.
14. Klient nie jest uprawniony do utrwalania przebiegu Szkolenia za pomocą urządzeń
audio/video, a w razie utrwalenia – do rozpowszechniania nagrań/zdjęć ze Szkolenia, w
jakiejkolwiek formie, odpłatnie lub nieodpłatnie, chyba że Usługodawca wyrazi na to
zgodę.
15. Klient zobowiązuje się do zachowania odpowiedniego poziomu kultury w trakcie
Szkolenia, zarówno wobec Usługodawcy, jak również innych uczestników Szkolenia, w
tym w szczególności do uczestniczenia w Szkoleniu w sposób nie utrudniający innym
udziału.
Zmiana terminu
Szkolenia,
rezygnacja ze
Szkolenia
1. Usługodawca w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego
niezależnych, zastrzega sobie możliwość́ zmiany terminu Szkolenia, o czym
niezwłocznie informuje Klienta za pośrednictwem korespondencji e-mail proponując
nowy termin Szkolenia.
2. Usługodawca w uzasadnionych przypadkach z powodu siły wyższej w szczególności w
postaci klęski żywiołowej, żałoby narodowej, stanu zagrożenia epidemicznego, zastrzega
sobie możliwość́ zmiany terminu Szkolenia, o czym niezwłocznie informuje Klienta za
pośrednictwem korespondencji e-mail proponując nowy termin Szkolenia.
3. Usługodawca w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego
niezależnych lub z powodu siły wyższej, może zaproponować Klientowi odbycie
Szkolenia w formie online, jeśli nie istaniałaby możliwosć przeprowadzenia Szkolenia
stacjonarnego.
4. W przypadku braku zapisania się minimalnej liczby osób na dane Szkolenie, co
skutkowałoby brakiem możliwości odbycia się Szkolenia, Usługodawca ma możliwość
wypowiedzenia Umowy oraz niezwłocznego zwrócenia środków wpłaconych przez
Klientów, o czym poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Klient powiadomi Usługodawcę o nieobecności na Szkoleniu z ważnych powodów
takich jak m.in. choroba w terminie nie krótszym niż 24h. Usługodawca w takim
wypadku zwróci Cenę pomniejszoną o wydatki, które Usługodawca poczynił w celu
należytego wykonania Umowy oraz wysokość odszkodowania wynikającego ze szkody
powstałej u Usługodawcy na skutek braku uczestnictwa w Szkoleniu przez Klienta, w
sytuacji gotowości i przygotowania Usługodawcy do świadczenia usług.
Prawa autorskie
1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie
treści dostępnych w ramach Sklepu oraz materiałów udostępnionych na Szkoleniu.
Usługodawca może określić warunki licencji odrębnie, zamieszczając stosowny zapis
w opisie Szkolenia lub materiałach szkoleniowych.
2. Klient ma prawo korzystać z materiałów szkoleniowych wyłącznie na własny użytek,
o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
3. Zabrania się Klientowi udostępniać materiały szkoleniowe innym podmiotom.
4. Dostępne w ramach Sklepu Szkolenia i otrzymane materiały szkoleniowe nie mogą
być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy
dystrybucji i sprzedaży handlowej).
5. Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
a/ trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w
tym Szkolenia, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny
użytek,
b/ wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści, w tym
Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
7
c/ odpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Szkoleń, dostępnych na stronie Sklepu
jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
d/ nieodpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Szkoleń, dostępnych na stronie
Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
6. O ile w opisie Produktu nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas
nieoznaczony.
Reklamacje
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Szkoleń można składać pisemnie na adres
siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu.
2. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
3. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w
opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z
przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.
4. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Usługodawcy i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Odstąpienie od
umowy
1. Jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę Szkolenia lub Usługę Elektroniczną za
wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci
prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać
2. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (ust.1), Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania
przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
3. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o
ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1. Działanie Sklepu opiera się
również na świadczeniu usług szkoleniowych. W związku z tym przeprowadzenie w
pełni Szkolenia przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu za wyraźną
zgodą Klienta powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
4. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej
decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane
pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru
formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej regulaminu, jednak nie jest to
obowiązkowe.
5. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest, aby
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą
wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
6. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w
pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta
wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat
w związku z formą zwrotu płatności.
Pozasądowe
sposoby
rozwiązywania
sporów,
rozpatrywania
reklamacji
1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego.
Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Usługodawcę będą
rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
3. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur
dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych
należy ochrona konsumentów, a także wojewódzkich inspektoratów inspekcji
8
i dochodzenia
roszczeń dla
konsumentów
handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .
4. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu
unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr.
5. Postanowienia Regulaminu nie udaremniają możliwości powoływania się przez
Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw
konsumentów.
Obowiązywanie
i zmiany w
regulaminie
1. Usługodawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn,
także przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych
Produktów, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
2. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca może dokonać
zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących
przepisów prawa.
3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w
dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia
opublikowania.
4. Regulamin podlega prawu polskiemu.
5. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących
Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory
pomiędzy Usługodawcą a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą
przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca zamieszkania Usługodawcy.
6. Usługodawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30-
dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana
przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez
Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie
zawieranej pomiędzy Klientem a Usługodawcą lub zmiana sposobu świadczenia usług
spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
7. Usługodawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14-
dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze
Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez
Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne
Warunki Korzystania ze Sklepu.
Ochrona danych
osobowych
1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę jako administratora
danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu
korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
3. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce
Prywatności na stronie internetowej Sklepu.
Postanowienia
końcowe
1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu
art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy
o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany
9
przez Klienta.
3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości
e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku
do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
4. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem
wiadomości e-mail.
5. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej
Sklepu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym
Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.
8. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na stronie internetowej Sklepu, udziela
niniejszym Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie,
utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie
publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, w
szczególności w Internecie, tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
Linki Regulamin do pobrania (PDF)
Wzór formularza
odstąpienia
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach
konsumenta. Udostępniony formularz stanowi wzór. Nieskorzystanie z tego wzoru nie ma
wpływu na możliwość odstąpienia od umowy.
Usługodawca:
ADEMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Karpackiej 10, 40-216
Katowice, NIP 6342971460, REGON 385111244.
Oświadczam, że odstępuję od Umowy dotyczącej następujących Treści lub Usług cyfrowych
Nazwa Treści lub Usługi cyfrowej: ___________
Cena brutto:
___________
DANE IDENTYFIKUJĄCE:
Imię i nazwisko: ___________
Data zawarcia Umowy: ___________
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został
przez Państwa wybrany przy zakupie Treści lub Usługi cyfrowej na naszej stronie Sklepu. Jeżeli
płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo otrzymać zwrot
środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do
zwrotu pieniędzy: _________________________________.
_________________________________
podpis oraz data
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy:
Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi
procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych podanych w formularzu jest
ADEMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią, z siedzibą przy ul. Karpackiej 10, 40-216
Katowice, NIP 6342971460, REGON 385111244. W związku z obsługą procesu odstąpienia od
umowy dane mogą być przetwarzane przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego
procesu, takie jak biuro rachunkowe.
10
Formularz będzie przechowywany przez okres konieczny do realizacji procesu odstąpienia od
umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. W
związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu, przysługują Pani/Panu
następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu
odstąpienia od umowy.
11
We value your privacy
To provide the highest level of service, we use cookies.
We use cookies to help users navigate efficiently and perform certain functions. Detailed information about all cookies corresponding to each consent category is provided below.
Cookies classified as "necessary" are stored in the user's browser as they are essential to enable basic site functions.
We also use third-party cookies that help us analyze how users use the site, store user preferences, and provide relevant content and advertisements. These types of cookies will only be stored in the browser with the user's prior consent.
You can enable or disable some or all of these cookies, but disabling some may affect your browsing experience.